Zwroty

Miejsce i sposób składania reklamacji – opisanie procedury rozpatrywania reklamacji:

 Reklamowany produkt należy odesłać na adres Wykonawcy wskazany w niniejszym regulaminie.

 Istnieje możliwość zwrotu oraz wymiany towaru.

 Odstąpienie od umowy – kiedy w przy jakich produktach można odstąpić:

 Odstąpienie od umowy możliwe jest na każdym etapie trwania realizacji zamówienia oraz do 14 dni po dotarciu produktu do Klienta, jeśli produkt był nie używany- wówczas należy odesłać produkt na adres Wykonawcy wskazany w niniejszym regulaminie.

 Klient ma 14 dni na zwrot- w tym terminie należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy mailem na adres: babythings@czystedziecko.pl lub tradycyjny list papierowy na adres ul. Hallera 33/1, 87-100 Toruń ze zdaniem „Odstępuję od umowy kupna… (wskazanie przedmiotu np.: śliniaka) zamówionego przeze mnie w sklepie internetowym www.czystedziecko.pl/ubranka-dla-dzieci dnia…”
Następnie Klient ma 14 dni na odesłanie towaru. Klient ponosi koszt odesłania towaru do sprzedawcy, zaś sprzedawca zwraca kwotę za koszt produktu i koszt przesyłki według najtańszej opcji.

 Jeśli produkt jest zużyty w ten sposób, że obniżyła się jego wartość, Klient ponosi odpowiedzialność za ten fakt, a Wykonawca zwraca obniżoną cenę.

 Towary robione na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

 Pozasądowy sposób rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

 Reklamując produkt Klient ma prawo do zwrotu wadliwego lub niezadowalającego produktu lub jego wymiany. Wówczas należy odesłać produkt na adres Wykonawcy. Przy zwrocie Klient otrzymuje zwrot wartości produktu, który był określony w dniu składania zamówienia w sklepie www.czystedziecko.pl/ubranka-dla-dzieci oraz kosztu przesyłki, według najtańszej opcji dostępnej w sklepie. Natomiast koszt przesyłki późniejszego zwrotu wykonanego na adres Wykonawcy, pokrywa Kupujący. Jeżeli Klient chce wymienić produkt wówczas pokrywa koszty zwrotu i ponownej przesyłki wymienianego produktu.